Re: Praktyki LubMAN

Autor: Sławek (zdzichoj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 12:22:34 MET

> heh, co wy gadacie ze neta w DS na PL maja tylko 5 i 4 rok + znajomi,
> brednie opowiadacie, bylo tak bodaj, ze do grudnia czy do listopada juz
nie
> pamietam,ale to juz nie prawda, wtedy byla jedna klasa IP, a teraz jest ta
> klasa co byla + maskarada na 10.0.0.0 z maska podsieci conajmniej
> 255.255.0.0 dalej nie sprawdzalem, ale pewnie jest 255.0.0.0, w takim
> ukladzie neta ma kazdy kto ma kompa

a swistak siedzi i owija je w te sreberka...do neta potrzeba szeregu rzeczy,
nie tylko wolnych ip...np po prostu podłączonych gniazdek do huba (czy
switcha) - a ich nie ma, dlatego że nie ma wolnych hubów, owszem można
zainwestować w zakup własnych urządzeń przewiercić się przez scianę i
podłączyć się do kolegi o ile on ma neta ale to zawsze dodatkowy wydatek
który w świetle obietnic rychłago podłączenia wszystkich może się nie
opłacic. Sam napisałem podanie 3 miesiące temu jak wielu innych z (III roku)
i sieci w gniazdku jak nie było tak nie ma, owszem mam sieć w kompie ale
dlatego żę zainwestowałem :)

Kończąc dodam że ocenianie jakości łącz w sylwestra jest z pewnością nie
adekwatne do stanu faktycznego, owszem w akademiku było mniej ludzi w
sylwestra co spowodowało odciążenie łącz, no ale chyba ludzie poza
akademikiem z Lublina też mieli sylwestra więc i oni nie siedzieli przy
kompie, moge nawet zaryzykować stwierdzenie iż ludzie mieli sylwestra w
całej Polsce, Europie co na pewno spowodowało większe odciążenie łącz niż
sylwester a akademiku.

--
Pozdrawiam,
Slawek