Re: Praktyki LubMAN

Autor: Timmy (markusg_at_interia.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 17:35:06 MET

heh, co wy gadacie ze neta w DS na PL maja tylko 5 i 4 rok + znajomi,
brednie opowiadacie, bylo tak bodaj, ze do grudnia czy do listopada juz nie
pamietam,ale to juz nie prawda, wtedy byla jedna klasa IP, a teraz jest ta
klasa co byla + maskarada na 10.0.0.0 z maska podsieci conajmniej
255.255.0.0 dalej nie sprawdzalem, ale pewnie jest 255.0.0.0, w takim
ukladzie neta ma kazdy kto ma kompa i jest super, lacze jest jakie jest,
ludzie ciagna cos non stop i lacze jest przeciazone i ledwo sie strony
otwieraja, kumpel z neostarada(wczesniej SDI) nabija sie ze mnie ze musze
czekac na kazda strone po kilka sekund pod warunkiem ze sie otworzy i
jeszcze do tego odswierzac po kilka razy bo wywala ze nie moze znalezc danej
stron, wracajac do przeciazenia lacza mam na to dowod, przez przypadek
zabladzilem na sylwestra w akademiku i transfery byly super, strony
otwieraly sie natychmiast, a jak to w sylwestra bywa ludzi w kademiku to
mozna w wiekszosci przypadkow na palcach "jednej reki" policzyc :)) i nie
miejcie nam tego za zle ze nie placimy za neta, bo kto sie uczy ten ma, a
tak poza tym to nie ma czego zazdroscic, niektorzy z moich znajomych
marudza, ze chodzi padaczkowato, ale coz zrobic, jak siadzie ci taki jeden z
drugim na laczu i zacznie ciagnac filmy.Wracajac do oplat za dostep do neta,
sluchajac moich znajomych zauwazylem, ze wiekszosc zgodzila by sie na jakas
oplate miesieczna i nawet by sie nie skrzywili tylko, ze wtedy domagali by
sie ostro zeby ta siec chodzila tak jak powinna tak, wiec lepiej niech
zostanie tak jak jest "bez oplat i beznadziejnie". Tyle mam narazie do
powiedzenia
    Pozdrawiam!!!