Re: Dziwne...

Autor: Jakub Jermak (jermak_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 14:27:44 MET

Witam,

Jaroslaw Rafa <raj_at_wsp.krakow.pl> w artykule <200201120044.BAA08780_at_ultra.wsp.krakow.pl> napisał(a):

> Traceroute z *Krakowa* do *TASK-u*:
[snip]

> Czyzby ktos zestawil kanal PVC miedzy Cyfronetem i TASK-iem? Bo to jest
> jedyne wytlumaczenie, jakie mi przychodzi do glowy... Tracerouty do
> wszystkich innych MAN-ow ida albo przez z-krakowa-oc3.poznan-gw.pol34.pl,
> albo przez z-krakowa-oc3.lodz.pol34.pl, i maja zwykle gdzies tak po 7-8
> hopow, a tutaj... zaraz za ostatnim routerem Cyronetu pierwszy router TASK-u
> i juz...
Do wszystkich innych MANów? Jesteś pewien?
Proponuję traceroute www.gliwice.pl z Krakowa.
W POL34 to wcale nie taka rzadka praktyka. W większości przypadków pomaga.
Mniej hopów - z reguły mniejszy czas odpowiedzi na pakiety.

> Ale jezeli to PVC, to po co? No i jakis cienki ten kanal, bo strony z TASK-u
> wczytywaly mi sie dzisiaj strasznie slamazarnie...
Akurat w przypadku PVC do TASKu korzyści nie widać tak wyraźnie...

        pozdrawiam
        Kuba

--
The doctrine of human equality reposes on this: that there is no man
really clever who has not found that he is stupid.