Re: Nie zebym ja byl jakis wybredny ale...

Autor: Pawel Puterla (pawelp_at_enigma.put.mielec.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 00:56:36 MET

mian <mian_at_com.net> napisal(a):

>Przy okazji pytanie i prosba do uzytkownikow sieci TPSA o numerach IP
>roznych od 217.*** - czy u Was w ostatnich dniach tez jest taki
>tragiczny transfer za Wielka Wode?

u mnie - SDI na 213.77.159.173 ostatnio (od jakis 3 tygodni) ruch za
granice nieco sie "wyrownal" - ok. 90% pakietow idzie przez Teleglobe i
wtedy pingi sa rzedu 100-200 ms, pozostale 10% idzie przez Telia - jakies
300ms

Efekt jest taki, ze ostatnio slucham notorycznie BBC Radio 1 przez
RealAudio... :)

Ale miesiac temu ruch byl tylko przez telie i oczywiscie 5 sekund
opoznienia. (jednak transfer byl rzedu 8 kB/s)

--
Paweł Puterla <pawelp_at_put.mielec.pl>