Re: ograniczenia na SDI od nowego roku?

Autor: Marcin Krakowiak (m.krakowiak_at_fiber.net.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 13:17:47 MET

"Wojciech Czapliński" wrote:

> to strace juz ostatecznie szacunek dla naszego monopolisty.

:)

> Jak wiadomo Tpsa ma pozycje monopolisty i jest to powod dla ktorego bawi sie
> swoimi klientami.

pewnie klienci przesadzili z divx'ami i mp3

> Osobiscie dziwi mnie polityka tej firmy i jesli dokonaja
> czegos takiego jak zdjecie stalego IP to wysmieje ich i rozwiaze umowe. Poza
> tym umowa Sdi opiewa na staly zryczaltowany dostep do Internetu, co dla mnie
> jest jednoznaczne z nieograniczonym dostepem.

dla Ciebie moze tak... ale sa tez inne opinie
IMO staly/dedykowany nie oznacza nieograniczony...

internetowe lacza miedzynarodowe maja taka cene, ze zciagniecie przez Ciebie 1GB danych
kosztuje ok. 20pln, jesli do tego TPSA/ISP musi kupic sprzet, starac sie zapewnic jakosc
bo przeciez lacze nie powinno byc obciazone w 100% i miec zysk to cena zbliza sie do
50pln... jesli wiekszosc klientow zciaga wiecej GB warezow/divxow/mp3 to przeciez nikt nie
bedzie do nich doplacac

> Wojciech Czaplinski

pzdr,
Marcin Krakowiak