Re: Administrivia - status pl.internet.polip

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 13:16:08 MET

Rafal Maszkowski <rzm_at_icm.edu.pl> wrote:
> A moderacja mi się podoba. Bez niej grupa nie dała się używać do
> niczego sensownego, teraz czasem się daje.

Mi też, ale to nie o moderację chodzi. Byłoby naprawdę miło gdyby
miesiąc temu TS stwierdził, że polip będzie moderowany i już. Rzecz w
tym, że *publicznie* zobowiązał się do przeprowadzenia głosowania w
tej sprawie AFAIR w połowie listopada. Połowa listopada minęła jakiś
czas temu i TS dotąd ani nie wywiązał się z publicznego zobowiązania,
ani za to nie raczył przeprosić. Trochę to głupio. :(

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
W procesorach nie ma strefy wiekszej czy mniejszej niezawodnosci. Po