Re: Moderowanie / mordowanie polipa.

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_echelon.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 07:34:25 MET

On Fri, 7 Dec 2001, Jacek Zapala wrote:

> Litości! Bywasz w teatrze? Czy masz coś przeciw tym, którzy nie wpuszczą
> na scenę obnośnego sprzedawcy majtek?

A co ma teatr do Usenetu?;) Usenet to hyde park, teatr to przedstawienie,
nie chce zeby Usenet byl inscenizowany i pokazywal to samo co drugi dzien
;) Poza tym nie mowie o respektowaniu scisle okreslonych zasad
_technicznych_, ktore moga byc egzekwowane przez skrypty na serwerze lub
cancelbota - na przyklad wycinanie htmla, spamu, Odp: Re: Odp: Re:, i tak
dalej. Natomiast jakos tak sobie mi sie widzi wczesniejsze przetrawienie
przez moderatora, przynajmniej na grupach typu polip ;> Jak raz na
Usenecie, wolalbym sobie sam wybierac, co chce czytac z ogolu postow,
ktore inni wysylaja na ta grupe, i wolalbym miec taka mozliwosc mniej
wiecej w realtime. Oczywiscie nie zamierzam zjesc swojego kapelusza ani,
sladem Leppera, postawic blokady na pna, ale jakos wydaje mi sie, ze
strzelono z armaty do wrobla, wylano dziecko z kapiela, czy jakies tam
inne powiedzenie ;)

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=
          http://lcamtuf.coredump.cx/photo/