Autor: Marcin Krakowiak (m.krakowiak_at_fiber.net.pl)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 13:00:45 MET
marco wrote:
> Mnie interesuje jak
> postepowaliscie z klientami ktorzy Wam zaufali i kupili karty predplacane za Wasze uslugi a Wy
> poprostu powiedzieliscie ze macie ich dosc i idzcie sobie w cholere a pieniadze oddamy Wam za
> miesiac. Tak w cywilizowanym swiecie sie poprostu niepostepuje
kompletnie nie zrozumiales
1/ nie mielismy zadnej mozliwosci swiadczenia uslugi - ?awaria? w Teletonie
2/ zgodnie z regulaminem nie odpowiadalismy za problemy/awarie u innych
operatorow telekomunikacyjnych - a jednak zwrocilismy pieniadze za karty
pozdrawiam,
Marcin Krakowiak
http://www.fiber.net.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 17:08:46 MET DST