Re: Moderowanie / mordowanie polipa.

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Wed 28 Nov 2001 - 13:00:31 MET

Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl> wrote:

> Nie dostałem go w ogóle -- jego serwer news jest źle skonfigurowany.

W zwiazku z sytuacja na pl.rec.gry.komputerowe zaatakowanych przez
wulgarnego anonima pojawily sie nastepujace propozycje:

1. Automatyczne wycinanie adresow uniemozliwiajacych dyscyplinowanie
uzytkownikow (anonymizery, eskpertoza etc.)
2. Wycinanie konkretnych IP (nie wiem, moze arbitralnie przez
moderatora, a moze w/g jakichs zasad specjalnych).
3. Puszczanie reszty postow.
4. Ciagle dyskutowanie z wlascicielami tworczosci odrzuconej :-)

No i cala taka robote moze wykonac moderator sam z siebie z czego lwia czesc
automagicznie lacznie z jednorazowa odpowiedzia do podpadajacych pod 1. i 2.
a w przyplywie zlosliwosci 4. :-)

Ciekawe czy ktos by zauwazyl poza tym, ze wiele osob by odetchnelo a nie
byloby zauwazalnych opoznien.

> p.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski