Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 21:22:05 MET
Marcin Krakowiak zameczyl(a) swoja klawiature piszac:
> z calym szacunkiem ale piszesz na temat o ktorym masz zafalszowane
> pojecie,
Pisze na temat z perspektywy bylego uzytkownika callbacku. I definitywnie stwierdzam ze firma
Fiber-net postapila niepowaznie i lekcewazaca w stosunku do klientow nie zachowujac zadnego
okresu wypowiedzenia uslugi i zawieszajac ja bez zapowiedzenia, na dodatek opozniajac zwrot
pieniedzy za niewykorzystane karty.
Mnie nie obchodzi dlaczego czy Wy sie kluciliscie z Teletonem czy vice-versa. Mnie interesuje jak
postepowaliscie z klientami ktorzy Wam zaufali i kupili karty predplacane za Wasze uslugi a Wy
poprostu powiedzieliscie ze macie ich dosc i idzcie sobie w cholere a pieniadze oddamy Wam za
miesiac. Tak w cywilizowanym swiecie sie poprostu niepostepuje
-- [marek.pierog] mailto:usenet_at_marcoos.net otwarte --> http://providers.pl <-- "Chyba dla wszystkich jest oczywiste, ze to co jest oczywiste dla jednych, nie musi byc oczywiste dla drugich". (Prof. S.)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 17:08:45 MET DST