Re: Callback zachodniopomorskie ?

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 21:22:05 MET

 Marcin Krakowiak zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> z calym szacunkiem ale piszesz na temat o ktorym masz zafalszowane
> pojecie,

 Pisze na temat z perspektywy bylego uzytkownika callbacku. I definitywnie stwierdzam ze firma
 Fiber-net postapila niepowaznie i lekcewazaca w stosunku do klientow nie zachowujac zadnego
 okresu wypowiedzenia uslugi i zawieszajac ja bez zapowiedzenia, na dodatek opozniajac zwrot
 pieniedzy za niewykorzystane karty.
 Mnie nie obchodzi dlaczego czy Wy sie kluciliscie z Teletonem czy vice-versa. Mnie interesuje jak
 postepowaliscie z klientami ktorzy Wam zaufali i kupili karty predplacane za Wasze uslugi a Wy
 poprostu powiedzieliscie ze macie ich dosc i idzcie sobie w cholere a pieniadze oddamy Wam za
 miesiac. Tak w cywilizowanym swiecie sie poprostu niepostepuje

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--