Re: ograniczenia na SDI od nowego roku?

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 14:49:12 MET

Z adresu yazz_at_box43.gnet.pl nadszedł list o dziwnej treści:

> Dla mnie również jest to istotne, ale z punktu widzenia podpisanej umowy
> nie, tzn. nie ma wprost napisane, że ruch nie jest limitowany i TPSA
> mogłaby podciągnąć to pod paragraf 47 (zmiana warunków technicznych i
> handlowych).

No, skoro nie ma napisane, że jest limitowany to nie mogą zacząć go
limitować. Czy to nie jest zmiana umowy? Co innego gdyby napisali, że
łącze ma limit ale nie podali jaki.

--
Marcin Wieczorek  "T-1000"  DELPHI FAQ http://delphi.cartall.com.pl
GG#:237419______________UIN:3692514______________PGP KeyID:F97C2C2E