Re: ograniczenia na SDI od nowego roku?

Autor: ADi (ads_at_irc.pila.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 01:02:35 MET

YazZ wrote:

[...]

> Na szczęście KC chroni takie działania i istotne warunki umowy mogą być
> zmienione tylko za zgodą obu stron a dynamiczny nr IP jest istotnym
> warunkiem umowy, równie istotnym jak terminal HIS i staly dostep do
> Internetu.

 ..Ale kto tu mówi o zmianie warunków umowy!? Tak trudno zrozumieć, że stara

umowa zostanie wypowiedzona przez TPSA ? Jest to zgodne z prawem, gdyż
od września obowiązuje umowa na czas nieokreślony, a taka umowa może
zostać wypowiedzona przez każdą ze stron z odpowiednim wyprzedzeniem.

  ..O ile mi wiadomo, to w Kodeksie Cywilnym nie ma mowy, że podpisując
umowę usługodawca ma obowiązek świadczyć na mocy tej umowy usługi
dożywotnio. :) A może się mylę ?

--
Pozdrawiam,
ADi.