Re: jakosc polaczen internetowych TPSA!!??

Autor: Czapla (czapla_at_tenbit.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 14:49:21 MET

> "Czapla" <czapla_at_tenbit.pl> wrote in message
>
> Taaaa, my czytamy a ty piszesz.
> Może dałbyś już sobie spokój. Wszyscy cię mają dość.
>
> chyba nie pozdrawiam

No coz... chcialem poprostu popytac ludzi ktorzy znaja sie na rzeczy (takich
jak Wy), ale widze ze jednak nie zostalem mile przywitany. Wiem ze z lacze
tpsa jest juz teraz wszystko w porzadku, i mam nadzieje ze tak juz zostanie.
No i wiecej postow o "pingach" odemnie nie zobaczycie.

Ja pozdrawiam,

Czapla