Re: onet.pl - brak helpesku?!

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_it.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 21:23:41 MET

"alexander" <xander1_at_poczta.onet.pl> writes:

> Witam!
>
> Zdaje sobie sprawe z codziennego ogromnego i pewnie czesto niepotrzebnego
> zawracania glowy adminom poczta.onet.pl. Tym bardziej ze chodzi o darmowe
> konta, wiec wydumanych problemow jest pewno tysiace... ale ta droga (a
> moze Wy cos podpowiecie) przypominam ze chociaz krotka informacja zwrotna
> bylaby wskazana. Chociazby "przeczytalismy Pana x maili, to nie nasz
> problem prosze zapytac tam:..." , ale skoro nic takiego sie nie stalo...
>
> Otrzymalem w ciagu ostatnich dni kilka bardzo dziwnych "zwrotow" z
> mojego konta xander1_at_poczta.onet.pl !
> [...]

Jakiś wirus pocztowy tak robił o ile dobrze pamiętam. Wysyłał maile z
adresem nadawcy wylosowanym ze skrzynki adresowej czy po prostu z
maili. Wredne, bo w ten sposób pojawiały się maile niby od osób, które
nigdy by się wirusem nie zaraziły.

Spróbuj zapuscić na takiego exeka inny program antywirusowy.

        Jacek