Re: tak na zdrowy rozum [troche OT]

Autor: Adam Klobukowski (_Adam__at_gabo.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 00:59:18 MET

In article <9tpn04$nlg$1_at_news.tpi.pl>, Grzegorz (Gregor) Herda wrote:
> prawie caly ruch na zagranice z tpnet idzie teraz przez Telie, tak?
> Telia jest glownym udzialowcem Netii, tak?
> Netia jest najwiekszym konkurentem TP SA, tak?
>
> ja jestem wyksztalconym czlowiekiem w sile wieku, tak?
>
> TO DLA CZEGO MI SIE TO W GLOWIE NIE MIESCI!!!
> --------
> Gregor

Biznes is biznes. Z tego ze Telia jest glownym udzialowcem Netii nie wynika
ze Telia moze sobie robic zlewke z Tepsy... wrecz nie ma do tego prawa, i
zgodnie z prawem antymonopolowym musi traktowac wszystkich klientow
identycznie. Z punktu widzenia prawa tak Netia jak i Tepsa sa kilantami
Telli i musza miec rowne prawa.

Disclaimer: Nie jestem prawnikiem i moge sie mylic, wiec jesli powiedzialem
cos nie tak to poprawcie mnie prosze.

Adam Klobukowski
atari_at_gabo.pl