Re: ograniczenia na SDI od nowego roku?

Autor: Szymko (Algedi_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 12:34:23 MET

Użytkownik "Jacek Popławski" <jp_at_ulgo.koti.com.pl> napisał w wiadomości
> "słyszałem", że od nowego roku mają zostać wprowadzone ograniczenia na
SDI. Nie
> jestem w stanie podać źródła tej informacji, gdyż prawdopodobnie jest to
> plotka.
> Te ograniczenia to:
> - dynamiczne IP
> - ruch tylko do 1GB miesięcznie
> Czy ktoś może to potwierdzić lub temu zaprzeczyć ? Być może nieuważnie
> przeglądałem posty, ale na polipie nic o tym nie znalazłem (było jedynie o
> autoryzacji i neostradzie). Na stronie tpnetu też niczego nie mogę się
> doszukać.
> Do nowego roku pozostał miesiąc i jeśli to jest prawda, to trzeba chyba
> [...]

Jakaś plotka. Tak mi się wydaje. W nowym Chipie 12/2001 jest napisane o
Neostradzie, że limity mają być zniesione, a jak ktoś chce mieć stałe IP i
napisze prośbę to przy wykupionych opcjach (łączach - przepustowość) 1 MB i
2 MB mają być zawsze dobrze rozpatrywane , przy mniejszych łączach jeżeli
dobrze uargumentujesz to być może też Ci się uda. Wprawdzie nie jest to
informacja o SDI ale widać, że wcześniej czy później TPSA liczy się jednak z
naszą opinią. Nie po to otwierają nowe łącza za granicę żeby tracić nagle
klientów przez jakieś ograniczenia, bo na pewno przy takim do 1GB toby dużo
ludzi odeszło, a ja na czele :)

--
Pozdrawiam
  Szymko