ograniczenia na SDI od nowego roku?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 00:55:38 MET

"słyszałem", że od nowego roku mają zostać wprowadzone ograniczenia na SDI. Nie
jestem w stanie podać źródła tej informacji, gdyż prawdopodobnie jest to
plotka.
Te ograniczenia to:
- dynamiczne IP
- ruch tylko do 1GB miesięcznie
Czy ktoś może to potwierdzić lub temu zaprzeczyć ? Być może nieuważnie
przeglądałem posty, ale na polipie nic o tym nie znalazłem (było jedynie o
autoryzacji i neostradzie). Na stronie tpnetu też niczego nie mogę się
doszukać.
Do nowego roku pozostał miesiąc i jeśli to jest prawda, to trzeba chyba zacząć
się rozglądać za alternatywą...

--
If there isn't light when no one sees
Then how can I know what you might believe