Re: tpsa i autoryzacja

Autor: Olek (olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 11:10:04 MET

"Lukasz Trabinski" <lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl> napisał(a) co następuje:

> Ehh, http://komputery.interia.pl/id/akt/www/wys&inf_id=198545
>
> Swoją drogą, ciekawe co się stanie po wprowadzeniu dynamicznego IP dla SDI
> z tymi wszystkimi domenami, w których primary, a często i secondary ns
stoi na
> SDI? Co na to NASK? :-)

Zaraz, w tej wiadomosci nie ma nic o zmianach w SDI.
Ja to rozumiem, ze bedzie autoryzacja na dialupie zamiast
dzisiejszych user ppp, pass ppp

Czy juz moze osleplem od tego wypatrywania nadlatujacego
topora ktory odetnie mi dzisiejsze mozliwosci?

Rozbawilo mnie to 40-50 tys. neostrad w przyszlym roku.
Chyba nie ma az tylu nadzianych naiwnych co nie zauwaza
limitow, no moze jesli je zniosa to sam sie zastanowie.

--
W nagłówku jest adres antyspamowy.