pytanie o usluge anty-spamowa

Autor: piotr pogorzelski (pp_at_pietrek.priv.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 11:11:49 MET

poniewaz ostatnio dostaje cyklicznie spam z jakis pseudo serwisow
informacyjnych, ktore wciagnely moje adresy na swoje listy dystrybucyjne,
zostalem zmotywowany do dzialania w sprawie spamu.

nie mam zamiaru wypisywac sie z list, na ktore sie nie zapisalem
(potwierdzajac jednoczesnie, ze moj email "dziala"), a chcialbym
w jakis sposob przekazac osobom odpowiedzialnym, ze taki stan rzeczy
mi nie odpowiada.

w zwiazku z powyzszym, forwarduje takie listy na adresy email
z rekordow soa. przepraszam, wszystkich administratorow, ktorych to
dotknie. taki 'defaultowy' forward na soa, kloci sie
z moim poczuciem przyzwoitosci, dlatego chcialbym zapytac:

czy zna ktos adresu serwisu, ktory probowalby odeslac taki list
do nadawcy, a w przypadku niepowodzenia, przesylal go dalej
wg danych z rekordow soa? a jesli nie, to czy jest ktos chetny
do uruchomienia, takiej uslugi - jesli nic nie znajde, taki sofcik
powstanie predzej czy pozniej.

pozdrowienia

--
piotr pogorzelski