Re: tpsa i autoryzacja

Autor: Marek Michalkiewicz (marekm_at_amelek.gda.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 11:10:58 MET

Marcin <marcin_at_sdi.pl> wrote:
: "Dotychczas internauta, po zalogowaniu się do sieci, znikał nam z oczu. Po 1 stycznia 2002 r.
: będziemy zachęcać użytkowników do autoryzacji, podania własnej nazwy i hasła" - wyja?nia Yann
: Gontard. Autoryzacja ma być potrzebna do korzystania z szerokiej gamy przygotowywanych dla
: użytkowników nowych udogodnień w żeglowaniu po sieci.

Moze to jest zapowiedz upowszechnienia uslugi SDI w obecnej postaci? ;)
W koncu wszystko sie zgadza: podaje sie tam nazwe i haslo (na poziomie
PPP), nie znikam Wam z oczu bo mam staly adres IP i wiadomo ze to ja...
Staly adres IP jest i owszem duzym udogodnieniem, nie trzeba nowych! :)

Marek