Re: ograniczenia na SDI od nowego roku?

Autor: YazZ (yazz_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 13:15:29 MET

"Jacek Popławski" <jp_at_ulgo.koti.com.pl> wrote in message news:slrn9vod2p.5cp.jp_at_localhost.localdomain...
> "słyszałem", że od nowego roku mają zostać wprowadzone ograniczenia na SDI. Nie
> jestem w stanie podać źródła tej informacji, gdyż prawdopodobnie jest to
> plotka.

Po pierwsze, w umowie masz jasno napisane, ze usluga zawiera statyczny nr IP (paragraf 4), po drugie TPSA nie może zerwać umowy jednostronnie (tylko za porozumieniem stron).
Niektórzy sugerują, że TPSA wypowie umowy z 3 miesiecznym wypowiedzeniem i da nową umowę <- w umowie nic takiego nie ma.

Pozdro
Yazz