Re: Neostrada

Autor: Maciej Bebenek (maciej_at_xxx_.komorka.org)
Data: Sat 10 Nov 2001 - 22:53:34 MET

> Czy ktokowliek na tej grupie moglby podac sensowne uzasadnienie tego co
> TPSA wymyslila z logowaniem ?Bo ja juz pomyslow nie mam. Wszyscy
> providerzy robiac dynamiczne IP uzywaja DHCP (lub czegos zblizonego) ale
> czemu graficzne logowanie przez przegladarke ? I czemu (tego nie
> doczytalem ale wszyscy tak twierdza) kazdego dnia ? Po co to komu na co ?

Jak nie wiadomo o co chodzi, to na pewno chodzi o pieniadze.

A - podobno, bo sam nie uzywam tego cuda - logowanie logowaniem.
Najwazniejsze, zeby sie prawidlowo WYLOGOWAC!
:-)

> I czemu do ch* informacja o tym zostala wprowadzona w piatek o 16.49 kiedy
> wiekszosc biur zostala zamknieta ?
>
> Bo ja juz nie wiem.

Bo unikales kontaktu z TP SA :-)
http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=aktualnosci_tekst&p1=59

I tak sie ciesz, ze logowana nie wprowadzono - tak jak zapowiadano - od
1.11. WTEDY mialbys cztery dni wyjete z zyciorysu...

Pzdr,

Maciej