Neostrada

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Sat 10 Nov 2001 - 22:23:43 MET

[ten post nie wnosi za wiele do polipa jako takiego ale moze ktos z TPSA
sie wypowie na ten temat]

Czy ktokowliek na tej grupie moglby podac sensowne uzasadnienie tego co
TPSA wymyslila z logowaniem ?Bo ja juz pomyslow nie mam. Wszyscy
providerzy robiac dynamiczne IP uzywaja DHCP (lub czegos zblizonego) ale
czemu graficzne logowanie przez przegladarke ? I czemu (tego nie
doczytalem ale wszyscy tak twierdza) kazdego dnia ? Po co to komu na co ?

I czemu do ch* informacja o tym zostala wprowadzona w piatek o 16.49 kiedy
wiekszosc biur zostala zamknieta ?

Bo ja juz nie wiem.

Pozdrawiam
PS www.neostrada.pl -> aktualnosci
PS II - ja wiem ze to powinno dac sie obejsc prostymi skryptami
perlowymi/wgetem etc ... Jakby dynamiczny IP i ograniczenia na transfer
bylo za malo.

Ecch

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Entropy isn't what it used to be.