Re: Neostrada

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Sun 11 Nov 2001 - 01:02:25 MET

Maciej Bebenek, napisał(a):
> A - podobno, bo sam nie uzywam tego cuda - logowanie logowaniem.
> Najwazniejsze, zeby sie prawidlowo WYLOGOWAC!
> :-)

Cos wiecej ? i na ile to dynamiczne IP jest do ominiecia ? (filtruja z
polki) czy tylko "przyznaja" jak w DHCP ?

> Bo unikales kontaktu z TP SA :-)
> http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=aktualnosci_tekst&p1=59

To ja mam dzwonic do TPSY czy laskawie nie zmienila regol gry czy oni do
mnie ze zmieniaja. sa chyba jakies granice paranoi.

> I tak sie ciesz, ze logowana nie wprowadzono - tak jak zapowiadano - od
> 1.11. WTEDY mialbys cztery dni wyjete z zyciorysu...

Ja nie - moj brat tak. A ze ja jako jestem u niego adminem Debiana to i ja
po trochu.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Old poets never die, they just ride off into the sonnet.