Re: Neostrada

Autor: Barth3k (spoxx2_at_wp.pl)
Data: Sun 11 Nov 2001 - 22:16:19 MET

> Czy ktokowliek na tej grupie moglby podac sensowne uzasadnienie tego co
> TPSA wymyslila z logowaniem ?Bo ja juz pomyslow nie mam. Wszyscy
> providerzy robiac dynamiczne IP uzywaja DHCP (lub czegos zblizonego) ale
> czemu graficzne logowanie przez przegladarke ? I czemu (tego nie
> doczytalem ale wszyscy tak twierdza) kazdego dnia ? Po co to komu na co ?

Ja mam pytanie dot. spraw technicznych.

Logowanie to juz jakos zniose (trza bedzie skrypty napisac).
Ale z tego co wiem to proces przydzielenia dynamicznego ip bedzie polegal
wlasnie na
tymze logowaniu.A wiec jak sie zalogowac nie majac przydzielonego ip ?
Jesli mozna sie logowac to znaczy ze sie ma przydzielone ip?
Jesli ma sie przyzielone ip to po co sie logowac ?

Moze ktos wie jak to jest rozwiazane? Moze jacys "kompetentni" pracownicy
tpsa czytaja
ta grupe i moga odpowiedziec na dreczace mnie pytania: Jak? i Dlaczegi ? :>

Pozdrawiam Barth3k.