Re: monitoring w niemczech

Autor: Wirtualna (WirtualnaPolska_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Nov 2001 - 17:52:42 MET

"Piotr 'VaGla' Waglowski" <vagla_at_vagla.nospam.pl> wrote in message
> Niemiecki rząd pzyjął rozporządzenie dotyczące monitoringu mediów
> elektronicznych. Zakłada ono, że do 1 stycznia 2005 roku operatorzy
> publicznych sieci dostępowych będą zobligowani do zainstalowania urządzeń
> oprogramowania umożliwiającego organom ścigania monitorowanie
poszczególnych
> użytkowników. Dotyczy to zarówno telefonii analogowej, telefonii
przenośnej,
> przesyłu danych (też poczty elektronicznej) o ile korzysta z niej ponad
1000
> użytkowników.
Taa, ciekawe ile mocy obliczeniowej beda potrzebowali na rozgryzienie
kazdego pakietu (a sa ich setki/tysiace - trudno mi tu szacowac) dziennie od
kazdego z milionów uzytkowników - kto wyniki bedzie interpretowal?
To jak szukanie dzieciecej pornografii ukrytej na www - niech któs stworzy
zespól ludzi, który obejrzy sobie 10do10 stron www w caly necie ;-)
Inna sprawa, ze CIA wyciagnela rozmowe BinLadena z kilku dni przed
zamachem - czy to oznacza, ze rejestruja wszystkie i wszystkie przesluchuja?
p.
W,