Re: NASK - co nowego?

Autor: tiix_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 25 Oct 2001 - 18:53:06 MET DST

[..]
> ale rejestracja _mojej_ domeny w NASK trwala dokladnie 3 miesiace.
> Pod koniec byly zaangazowane papiery nastepujace
> (poza standardowym wnioskiem):
>
> regon mojej firmy
> regon firmy mojej zony
> nip mojej firmy
> oswiadczenie mojej zony ze jestem jej pelnomocnikiem
[..]

O to mi właśnie chodziło.
W tej chwili o powodzeniu rejestracji zdaje się decydować zupełny przypadek.
Co innego przy rejestracji automatycznej - jasna i czysta sprawa.
Zapowiedzi NASKU (oficjalne?) o jej wprowadzeniu były bardzo obiecujące.
Tyle, że w tej chwili zapadła zupełna cisza :(
Chyba powinny się już toczyć jakieś prace przygotowawcze przy organizacji sądu
arbitrażowego itd.
Jakby nie patrzeć, to do końca roku zostały jeszcze tylko dwa miesiące, a w tym
świąteczny grudzień.
Czyżby znowu nic z tego?

Pozdr.
T-i-X