Re: echoleon = internet ?

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_echelon.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 19:00:15 MET DST

On Thu, 25 Oct 2001, Dariusz wrote:

> Jak widze, przez szanownego Kolege przemawia nieukrywana nieskromnosc.

Ah nie, w zadnym wypadku, lecz wszak sam stwierdziles, ze zaprzepascil
szanse na stworzenie ciekawego systemu... no i jest zaslepiony tymi
bzdurnymi ideami wolnego oprogramowania (ha, ha, a moglo by byc szybkie,
ha).

> Mysle ze Torvalds jest jednak szefem i sam ustala reguly gry.

Moim nie jest ;)

> W wielu miastach,krajach m.in. z tego powodu nie instaluje sie gazu w
> wiezowcach a kuchnie elektryczne.

To zrobic zwarcie w instalacji elektrycznej, podpalic zaslone, przyniesc
granat ktory znalazl na polu, cokolwiek :)

> To je wymien.

Jacku, to Ty, mniej wiecej trzy-cztery posty temu, stwierdziles, w
odpowiedzi na moje "to bardzo ciekawy pomysl i chyba nikt nigdy nie wpadl
na cos takiego" slowami "istnieje wiele takich rozwiazan". Nie wiem, jakie
to rozwiazania, ale nawiazywalem do Twojej wypowiedzi.

> Bardzo wiele korporacji w Polsce juz korzysta z outsourcing. A
> serwerownie sa budowane w specjalnych bunkrach.

Czy mozesz polecic jakas szczegolnie dobra firme, ktora ma serwery w
bunkrach? Bylbym bardzo zainteresowany... nie, nie chodzi o reklame, a
jedynie Twoje osobiste zdanie i rade, jako czlowieka ktory badz co badz ma
dosc spore doswiadczenie w tym temacie.

> Ok. Doskonale wiemy jak to jest rozwiazane w Stanach.

Bunkry...?

> Moze istotnie wystarczy przeniesc te rozwiazania legislacyjne do
> Polski i uchwalic w koncu Prawo Internetowe ?

Wysmienity pomysl, nie rozwazales kariery polityka?

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=
          http://lcamtuf.coredump.cx/photo/