Re: Komputery - ci brudni przyjaciele czlowieka Re: Slad waglika wykryto w klawiaturze komputerowej zmarlego na Florydzie

Autor: Bulba (bulba_at_intelcom.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 17:11:07 MET DST

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

                                                     ^^^^^^^^^
Oj, nieładnie Dariuszku w ten sposób cytować. Kłamanie jest fe...
Przerabianie cytatów jest nieprofesjonalne i niehigieniczne.

> odwiedzam wiele instytucji a gdy widze och brudne, obklejone kurzem
> monitory, klawiatury to mi sie zbiera na wymioty.

Nie przejmuj się, i tak nie będziesz tych urządzeń dotykał...

> Czy naprawde myjesz sie taz raz na Wielkanoc i Boze Narodzenie ?

Hm, Wielkanoc i Boże Narodzenie trwają dłużej niż jeden dzień
więc nawet gdyby myć się tylko raz dziennie to wychodzi z jakieś
5 razy przez te święta.

> A komputery nie sa myte chyba nawet raz w roku.

Bo im woda szkodzi ;)

> Komputery, ci brudni przyjaciele czlowieka.
Urocza personifikacja ;)

Ale starczy tych dywagacji, fut do postera i nie mówmy już o tym.

Bulba

--
   "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool than to
   open it and remove all doubt."