Re: spam godny prhn

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 22:33:15 MET DST

On Sat, 29 Sep 2001 09:44:22 +0200, "Pablos" <donpablo_at_priv.onet.pl>
wrote:

>W dodatku firma profnet wysyła ten spam całkiem bez sensu, bo np. trafił na
>moje 2 konta komercyjne, a ich reklama jest wyraźnie skierowana do
>użytkowników wszelkich polboxów, onetów itp

Żeby było śmieszniej, wysyła również do swojej konkurencji :-)

Kupili bazę danych od tego samego skurwiele, co inni spamerzy, bo mam
dokładnie ten sam schemat dostawania:

-- najpierw na dwa moje konta, które były na WWW kiedyś, potem na to,
co się pojawiło później. Słowem skaner jakiegoś spamera kiedyś wyłapał
i dopisał je nie obok siebie i tak też Amatornet mi przesyłał te
gówno...

--
 Tristan hrabia Alder
 (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)