Re: poland.com zwariował ??

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 22:30:18 MET DST

On 28 Sep 2001 15:20:15 GMT, Bartosz Jakubski
<B.Jakubski_at_supernet.com.pl> wrote:

>W jaki sposób "generuje openrelaya"?

No idea popbeforesmtp jest taka, żeby serwer otwierał się na przesyłkę
z mojego konta tylko wtedy, gdy nie minęło dużo czasu od wysyłania...
A tak serwer będzie otwarty cały czas...

>No więc masz stały: z zewnątrz jesteś widoczny pod jednym adresem IP
>(najprawdopodobniej).

Tak, ale otwarcie tego IP pozwoliło by na spamowanie wszystkim kolegom
z Zabrza... Druga sprawa nie pozowoliło by mi na wysyłkę z innego
miejsca.

--
 Tristan hrabia Alder
 (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)