Re: spam godny prhn

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_echelon.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 02:22:34 MET DST

On Sat, 29 Sep 2001, Tristan Alder wrote:

> Żeby było śmieszniej, wysyła również do swojej konkurencji :-)
>
> Kupili bazę danych od tego samego skurwiele, co inni spamerzy, bo mam
> dokładnie ten sam schemat dostawania:

A macie jakis pomysl skad owa baza? Ktos sugerowal, ze z Usenetu, ale ja,
par example, od paru ladnych lat pisze po roznych grupach w pl.*, czasem
poza, z adresow w .pl i paru innych tld, i nie uswiadczylem przyjemnosci
otrzymania tego akurat spama :<

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=