Re: wpis w DNS - ROTFL

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_bofh.org.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 19:06:46 MET DST

robmar_at_robmar.net (Robert Maron) writes:

> On Thu, 27 Sep 2001 10:08:47 +0200, Szymon Sokół <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl> wrote:
> : Ja bym nawet zaryzykował pogląd, że w ciągu tych 5 lat nie pojawiła się żadna
> : nowa jakość poza polskimi wyszukiwarkami i bardziej masowymi metodami dostępu
> : (SDI, kablówki, etc.)
>
> pojawilo sie i zmienilo duzo:
>
> * nowe metody dostepu zaowocowaly nowymi ludzmi w sieci (niestety ?)
> * bardzo uzyteczne portale informacyjne (np. gazeta, gov, ...)
> mowie tylko o nas, na swiecie jeszcze wiecej

Ale to są zmiany hmm.. klasy ilościowej a nie jakościowej. Jakichś szokująco
nowych technologii (użyję brzydkiego słowa - paradygmatów) to w sieci nie ma.

> * dobre chaty, na ktorych teraz siedzi porownywalna populacja do newsow
> (w portalach + kilka czatow tematycznych)

Bo ja wiem... okazjonalnie wizytuję czaty, zwłaszcza typu 'pytania od ludu do
Znanego Człowieka', widziałem też jak to działa od drugiej strony (tzn od
strony moderatora) i jakoś tej 'dobroci' czatów niespecjalnie zauważyłem.
No dyskusje jak dyskusje.

> * przepustowosc pozwolila wielu ludziom grac po sieci, 5 lat temu
> to zjawisko praktycznie nie istnialo, a teraz jest jednym z glownych
> czynnikow dla ISP

W Polsce?

> * banki internetowe, inne uslugi tez, choc jeszcze malo
> * jeszcze mialem ze dwa przyklady, ale mi wylecialy z glowy...
>
> zauwaz, ze kazda powyzsza zmiana jest jakosciowa, nie ilosciowa

No właśnie tak nie za bardzo. To są zmieny w obrębie tego samego tfu
paradygmatu www (poza kwakaniem po sieci). Są fajne nowe usługi ale to
wszystko jest takie samo tylko zawartośc przeglądarki się zmienia. Niewiele w
nich nowej myśli technicznej.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz | ALEX3-RIPE | SF-Framling | Thawte Web Of Trust Notary
Gdy daję biednym chleb, nazywają mnie świętym. Gdy pytam,