Re: ---Zalozenia funkcjonalne do portalu informacyjnego---

Autor: Cezar Cichocki (cezar_at_cs.net.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 18:06:48 MET DST

VTAM!

Maciej Anczura <shog_at_icm.edu.pl> wrote:
[...]
> zeby nie byc calkiem ot, czy ktos wie co tele2 ma zamiar zrobic
> z klientami prywatnymi po wygasnieciu umowy ? i czy mozna ja wtedy
> przepisac na firme?

Sie najpierw zorientuj czy nie jestes na liscie do wylaczenia. TELE2 teraz
od cholery firm poodlaczalo (obrzeza Warszawy) praktycznie bez zadnych
powodow - przychodzi pismo ze rozwiazuja i juz. Sluzby techniczne nabraly
wodu w usta i twierdza ze im nic nie wolno powiedziec. Podejrzewam ze po
prostu pupychali za duzo anten odbiorczych w ramach jednej bazy i maja
klopoty. Ale w takim wypadku to sie IMHO dostawia jeszcze jedna baze
gdzies w ternie - przeciez kazdy Klient to czysty szmal.

A przynajmniej sie mogli z konkurencja dogadac i im Klientow
"przechandlowac", zawsze troche drobnych wpadnie do kasy firmy.

TELE2 to dziwna firma. Chociaz jak popatrze na Formusa....

--
cezar
CC314-RIPE