Re: odpowiedz home.pl bylo Home.pl - traktowanie klienta.

Autor: Tomasz Piłat (poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 01:19:49 MET DST

Andrzej Podenkiewicz <kferro_at_idea.net.pl> wrote:
> Ta stopa reklamacji nie ma żadnego wpływu na wysokość przekazywanej sumy do
> firm audiotele. Abonent ma cały rok na złożenie reklamacji dotyczącej
> wysokości rachunku. To by znaczyło, że po roku dopiero powinno nastąpić
> rozliczenie ? TPSA płaci firmie a potem sama się martwi czy ściągnie
> pieniądze. Jak klient niewypłacalny to i tak pieniążki pójdą a TPSA jest do
> tyłu. Tak została głupio ileś lat temu podpisana umowa i nie słyszałem żeby
> ktoś ją zmienił.

To było oczywiście nieoficjalnie? :)))))

Chodzi o to, że firma audiotekstowa twierdzi, że TPSA nie przekazuje jej całości
"wypracowanej" przez dialery sumy, tylko pomniejsza ją o (w zależności od miesiąca)
10%-34% - tzw. stopa reklamacji. Przez to firma autotekstowa wypłaca mniej
firmie PinkDialer, przez co ta mniej wypłaca webmasterom rozprowadzającym dialery.
Ale firma PinkDialer jest szlachetna! I z własnych pieniędzy ("prywatnej kaski")
oddaje różnice (do 90%) webmasterom..... ;-)

Jak ktoś chce drążyć:
http://www.pinkdialer.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=3&t=000036

I tu mi się ukazuje piramidka wzajemnie nabijanych w butelkę ;-)))

Aczkolwiek mogę się mylić ;-)

Poncki