Re: odpowiedz home.pl bylo Home.pl - traktowanie klienta.

Autor: Andrzej Podenkiewicz (kferro_at_idea.net.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 08:24:59 MET DST

Użytkownik "Tomasz Piłat" <poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl> napisał w wiadomości
> To było oczywiście nieoficjalnie? :)))))

Nigdy na grupach nie występuję jako rzecznik TPSA a tylko jako osoba
całkowicie prywatna i to są tylko moje uwagi a nie oficjalne stanowisko
TPSA. Spora część userów myli dokładnie te dwa pojęcia.

> Chodzi o to, że firma audiotekstowa twierdzi, że TPSA nie przekazuje jej
całości
> "wypracowanej" przez dialery sumy, tylko pomniejsza ją o (w zależności od
miesiąca)
> 10%-34% - tzw. stopa reklamacji. Przez to firma autotekstowa wypłaca mniej

Stopa reklamacji o której tu mowa to zapewne ta część połączeń w których
czas przekracza 15 min. co jest rażącym naruszeniem umowy ze strony
audiotele. I to jest akurat łatwe do wychwycenia na podstawie bilingów.
Netia np. nie ma z tym problemu gdyż każdy abonent włączany do sieci ma
zablokowany dostęp na 0700 i dopiero na pisemne żądanie jest to mu włączane.

--
Pozdrowienia
            Andrzej.Podenkiewicz_at_tpsa.pl