Re: Home.pl - traktowanie klienta.

Autor: Scream (scream_at_pro.onet.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 23:37:56 MET DST

>Zauważyłem że każdemu komu brakuje argumentów czepia się firmy.

dziwnym zbiegiem okolicznosci jeszcze nikt kto pracuje w TPSA (bez urazy,
nie czepiam sie teraz twojej firmy) nie popisal sie na zadnym publicznym
forum zbytnia inteligencja... Jako przyklad wystarczy przywolac slynne
"naprawienie internetu" z pl.internet.komunikaty (CST Polpak to tez TPSA)

>Jesteś prostakiem co to tylko adres potrafi odczytać.

widzisz, przynajmniej nie mowie od razu ze jestes oszustem, mimo tego ze cie
nie znam. A ty wrecz przeciwnie.

?A zanim zaczniesz się
>wypowiadać nt. kultury innych to popatrz w lustro i pogadaj na ten temat z
>odbiciem które ujrzysz.

przeginasz facet. Sam zaczales mnie obrazac a teraz to ja jestem ten winny,
tak?

>EOT

EOT.

--