Re: odpowiedz home.pl bylo Home.pl - traktowanie klienta.

Autor: Darek Sieradzki (dsier_at_MAPS-ONpmp.com.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 18:43:27 MET DST

"Scream" <scream_at_pro.onet.pl> wrote:

> to do d. masz Pan system :DDDDDD

> nie musi być! Na płatny serwis wchodzisz dialerem* a nie linkiem na
> stronie.
>
> * - klikając na POŁĄCZ po uprzednim przeczytaniu regulaminu _z ceną_

No to ciekawe...

Wchodze sobie na strone ktorej adres masz w sigu i na dzien dobry dostaje
pare nie pozostawiajacych watpliwosci zdjec, mnostwo linkow prowadzacych
do tego samego programu (pornole.exe), sporo wulgaryzmow i najgorsze ze
wszystkiego: takie bledy ortograficzne, ze od razu opada. Zadnej "strony
przejsciowej" -> od razu na glownej panie robia fellatio. (teens.pl? A ja
myslalem, ze to adres gazety dla nastolatek, o modzie, muzyce i szkole).

Patrzmy dalej. Nigdzie ani slowa o regulaminie - tylko informacja, ze jak
sciagne program to "one mi zrobia dobrze".

Sciagam program, bo jak kazdy chce miec dobrze. Jest to wylacznie gotowy
do uruchomienia exe'c, wiec uruchamiam. Otwiera sie nieduze okienko -
zero informacji co ten program zrobi, na jakich zasadach i ile mnie to
ewentualnie bedzie kosztowalo [rozumiem: dzentelmeni nie rozmawiaja o
pieniadzach]. Tylko zdjecie z podrecznika ginekologii, oraz informacja
"kliknij polacz aby zobaczyc strone". Ponizej jeszcze, ze sporym
odstepem, zeby tekst nie byl domyslnie widoczny, znajduje sie instrukcja
odinstalowania programu [nie informowal, ze cos instaluje w moim
systemie].

Wybieram strone z listy i klikam "polacz". I dostaje nastepna strone z
ktorej mozna pobrac nastepny programik [-> GOTO: "Wchodze sobie..."].

Sorry - kolejnych iteracji juz nie przechodzilem, bo bylem ciekaw tylko
waszego nieistniejeacego "regulaminu".

DS

--
[Q][W][E]  Klawiature mnie wyrwał - moje narzędzie pracy!  [I][O][P]
[A][S][D]            http://www.dago.pmp.com.pl            [J][K][L]