Re: SDI *i* modem.

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 00:16:59 MET DST

 Witam !

 Zaczynając od końca - podziękowania wszystkim za dane
empiryczne, upewniliście mnie że nawet gorszy przypadek
przeżyję.

 Uwaga Jacka J (iść do BOKu) oprócz samych zalet ma kilka
wad :) (wiesz jakie zamieszanie bym spowodował ?? :) No
i test nie byłby reprezentatywny: za krótka linia, podejrzewam
że u mnie centrala z SDI[1] jest w okolicy BOKu).
[1] - pewnie "jedna z central SDI", ale to bez znaczenia.

 Natomiast oddzielnie zasłużył się Jacek (bez "J"):

On Tue, 18 Sep 2001, Jacek wrote:
[...]
>+ > Ktoś z posiadaczy może się wypowiedzieć jak sprawuje
>+ > się faks - i zwykłe połączenie modemowe ?
[...]

>+ Piszesz ze masz firme,

 W którym miejscu ?? -:O
 I którą firmę masz na myśli ? ;)
 Predykcja ci 'wyszła' jak w Radiu Erewań:

>+ zatem w czym problem.

 W tym że:
- firma dla której ma być SDI jeszcze nie działa
- linii telefonicznej jeszcze nie ma
- wniosek na SDI zostanie złożony po odpowiedzi nt. linii
- nie mam pod ręką nikogo z SDI (jakby kto pytał teraz
  wysyłam łączem NASKowym)
- założyłem (słusznie, jak widać) że ktoś z grupowiczów
  może mieć konkrety do przekazania w dwu słowach.

>+ Modem wewnetrzny od 50 zl.
>+ Przetestujesz przy wlaczonym SDI, wylaczonym SDI, transfer internet SDI +
>+ fax modemem i bedziesz wiedzial praktycznie.
>+ Zajmie to pol godziny.

 Jak to powiedział jeden z generałów Napoleona: "po pierwsze
nie mamy armat" (nie dotyczy modemu).
 Objaśniam że się mylisz: czekanie na odpowiedź od działu
sieci TPSA (czy będzie linia) zajmuje dwa tygodnie :],
później mam 30 sekund na decyzję którędy ma iść SDI
i znowu czas jakiś dla TPSA. Razem 3..4 tygodnie, pół
godziny i pół minuty -:>

 Jakoś tak wydawało mi się (patrz cytat) prosiłem o dane
empiryczne, ale za działalność dydaktyczną też dziękuję :)
nie spodziewałem sie ;) !

 Pozdrowienia, Gotfryd
PS: Jacku, bez urazy poproszę, ale jak przeczytałem
 twoją odpowiedź to najpierw policzyłem do dziesięciu...