Re: Czy jest wolny internet w polsce? [ Off Topic ]

Autor: Paweł Pluta (hal9000_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 09:09:21 MET DST

On Wed, 19 Sep 2001 17:46:53 +0200, Piotrek Kapczuk
<piotrek.kapczuk_at_DeLeTE-me.hoop.pl> wrote:
[...]
>wielki to

>Księga kondolecyjna została przekazana Konsulowi Generalnemu. Ze strony
>ksiega.aol.pl:
[...]
>Dlatego też, nawet gdyby niezadowolonych 'anty-spamowcow-krzyżowcow' były
>dziesiątki, nie mam żadnych skrupułów w "rozgrzeszeniu" aol.
>
>Bardzo chętnie złożyłem wpis do tej księgi. Gdyby nie ten spam nie
>dowiedziałbym się o niej. I jak jestem przeciwny SPAMowi w ogólności, tak w
>tym przypadku cieszę się, że dostałem taką informację. Chociaż bardzo się
>zdziwiłem skąd mieli mój adres, bo nigdy wcześniej nawet o aol.pl nie
>słyszałem.

Mon petit, to że się dowartościowałeś, jaki to jesteś uczuciowy i wrażliwy,
tudzież jakim to jesteś obywatelem świata, skoro wzruszasz się amerykańskimi
problemami, to nie jest robienie dobrego usprawiedliwiające spam.

                Paweł Pluta

--
- Is life always like this or only when you're a child?
- Always like this.