Re: Czy jest wolny internet w polsce? [ Off Topic ]

Autor: Pawel Krawczyk (kravietz+news1_at_echelon.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 20:55:54 MET DST

Piotrek Kapczuk <piotrek.kapczuk_at_delete-me.hoop.pl> wrote:

> Bardzo chętnie złożyłem wpis do tej księgi. Gdyby nie ten spam nie
> dowiedziałbym się o niej. I jak jestem przeciwny SPAMowi w ogólności, tak w
> tym przypadku cieszę się, że dostałem taką informację. Chociaż bardzo się
> zdziwiłem skąd mieli mój adres, bo nigdy wcześniej nawet o aol.pl nie
> słyszałem.

Możesz mi wyjaśnić, dlaczego te buce wysyłały spam z fałszywymi
nagłówkami, skoro mieli takie szlachetne intencje? Zwróć uwagę szczególnie
na nagłówki From.

From: <kravietz_at_ceti.com.pl>
To: <kravietz_at_ceti.pl>
Subject: FWD:Wpisz sie do Ksiegi Kondolencyjnej, pokaz solidarnosc
Date: Wed, 19 Sep 2001 12:53:23 -0600

From: <dzuliettak_at_poczta.onet.pl>
To: <kravietz_at_aba.krakow.pl>
Date: Wed, 19 Sep 2001 12:53:18 -0600

Jest to faktycznie sfałszowany email, *udający* forward od osoby
prywatnej. Adresy do From były wstawiane albo losowo, albo podobnie -
np. skrypt wstawiał tam adres poprzedniej lub następnej ofiary. Jest
zatem prawdopodobne, że ktoś dostał ten spam z nagłówkiem "From:
kravietz_at_ceti.pl", co jest dla mnie wystarczającym powodem by ich nie
lubieć i nazywać bucami.

--
Paweł Krawczyk *** home: <http://ceti.pl/~kravietz/>
security: <http://ipsec.pl/>  *** fidonet: 2:486/23