Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 23:41:27 MET DST

Radosław Popławski, napisał(a):

> Sam widzisz -- dopiero teraz dowiedziałeś się co jest cenzurą.

Oki dokonam paru przenisien.

Publikacja -> post

Admini sa oficjalnie -> specjalny urzad

Ocena pod wzgledem politycznym,moralnym,obyczajowym - > w tym mozna
zawrzec wszystko a zwroc uwage bralem stosunkowo stara definicje.

Jak to nazwiesz jak nie cenzura?

> Korzysta zawsze, gdy chodzi o CFV. Jedne leżą, drugie od razu trafiają
> pod głosowanie.

Ma do tego prawo.

> Trollujesz?

Zastanawiam sie czy ta dyskuja ma sens.

Nie - patrzac na reszte postow jak dla mnie EOD.

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Make like a banana and split.