Re: NASK zaskakuje...

Autor: Maciej Anczura (shog_at_terror.org.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 01:34:56 MET DST

gLiNa wrote:

> Wyjatek potwierdza regule ;)))

hm. Musze powiedziec, ze tez dosc milo sie zaskoczylem. w zeszlym tygodniu
redelegowalem jedna i rejestrowalem druga domene, obydwie operacje zostaly
zakonczone nastepnego dnia od wyslania zgloszenia [a sadzac po czasie,
w jakim dostawalem odpowiedzi, gdybym to zalatwil wczesnie rano,
wieczorem bylo by juz zarejestrowane]. Mam nadzieje, ze nie zapeszylem,
bo dzisiaj wysylalem kolejny wniosek ;]

--
Maciej Anczura