Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Krzysiek Kiełczewski (krzysiekkielczewski_at_poland.com)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 18:53:00 MET DST

Sami popatrzcie co Sun, 16 Sep 2001 18:01:46 GMT
TaKeDa w <dO5p7.32759$8r4.886834_at_news.easynews.com> napisał:

> Natomiast jezeli wiekszosc (aktualnie oprocz Ciebie, nie zauwazylem nikogo
> przeciwnego)
No to masz jeszcze jedną osobę.

> nie zyczy sobie Experta na lamach tej grupy, to nie mow mi ze nie maja prawa
> wyrzucic go z tad.

A niby z jakiej racji?

> Pomaganie mu, obejsc tego, tak zeby znowu herezje tutaj pisal jest naprawde
> nie na miejscu.

Nie na miejscu to jest wprowadzanie cenzury. Pod JAKIMKOLWIEK pozorem.
Zwłaszcza przez osoby wstydzące się podpisać pod własnymi wypocinami...

Krzysiek Kiełczewski

--
A czy przy instalacji złożyłeś ofiarę z czanego kozła i skropiłeś jego
krwią serwer? Jak nie, to się nie dziw :->