Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: TaKeDa (takeda3_at_netzero.net)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 20:01:46 MET DST

"Adam Kułagowski" <fidor_at_hoga.pl> wrote in message
> A jakbys sie ucieszyl gdybym wysunal wniosek o cenzurowanie Ciebie ?
> Cenzure przerabialsmy w czasach socjalizmu i nie pragne jej powrotu.

Jezeli chca mnie cenzurowac, to znaczy ze mnie tutaj nie lubia, jezeli mnie
nie lubia,
to moze powinienem dac sobie spokoj z ta grupa.
O ile osoba cenzurowana moze nadal czytac ta grupe (tylko nie moze wysylac
postow)
ja nie widze w tym nic zlego.

Jezeli Expert rzeczywiscie jest cenzurowany (wlasciwie uwazam ze to slowo
jest nieprawidlowe,
wlasciwie jak juz, to ze jego dostep jest zablokowany), to uwazam ze b.
slusznie...
Bo generowal straszny i bezsensowny ruch na tej grupie.
Osobiscie powiem, ze aktualnie ta grupa jest duzo lepsza bez niego,
oczywiscie
to jest moje osobiste zdanie.

> To ze expert pisze glupoty nie uprawnia nikogo do jego cenzurowania na
> poz. USENETu i jezeli tak sie okaze to sam napisze maila z propozycja jak
> to obejsc.

Jezeli Expert pisze glupoty i jedna lub wiecej (w kazdym razie mniejszosc)
osob,
nie zyczy sobie go czytac to nie powinno sie go cenzurowac.
Natomiast jezeli wiekszosc (aktualnie oprocz Ciebie, nie zauwazylem nikogo
przeciwnego)
nie zyczy sobie Experta na lamach tej grupy, to nie mow mi ze nie maja prawa
wyrzucic go z tad.

Pomaganie mu, obejsc tego, tak zeby znowu herezje tutaj pisal jest naprawde
nie na miejscu.
Moze niech Jacek zalozy sobie alt.jacek.polip, i wszystkie osoby ktore go
kochaja,
moga tam sie zapisac, i sluchac swojego mistrza :>

Regards,
TaKeDa