Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Jack J. (jacejace_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 19:24:21 MET DST

"Krzysiek Kiełczewski" <krzysiekkielczewski_at_poland.com> wrote in message
| Sami popatrzcie co Sun, 16 Sep 2001 18:01:46 GMT

| No to masz jeszcze jedną osobę.

I jeszcze jedną. Choc nieważną, bo nie administrujaca niczym poza jednym
skromnym ftpkiem w firmie ;-)

| Nie na miejscu to jest wprowadzanie cenzury. Pod JAKIMKOLWIEK pozorem.
| Zwłaszcza przez osoby wstydzące się podpisać pod własnymi
wypocinami...

No.... expert tez sie jakby nie podpisuje.

Faktem jednak jest, ze usenet jest dla otwarty dla wszystkich i widze tu
jedynie dwa wyjscia: moderowanie wybranych grup - lub pogodzenie sie z
naplywem swirow. Mamy rok 2001, a nie 1997 i usenet nie jest juz domena
wrednych BOFHow (razem 50 osob w Polsce) ;-)
Zakladanie kaganca jednemu gosciowi, NAWET takiemu jak on, bylo by
zaprzeczeniem <banał> idei otwartosci internetu </banał>.

--
Z klawiatury Jacka J.
"Ostatnio dużo myślałem o sprawach, o których inni jedynie piszą."