Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Radosław Popławski (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 00:07:40 MET DST

Sun, 16 Sep 2001 22:37:09 +0200, w
<slrn9qa3bl.72l.fidor_at_fidor.komorow.home>, fidor_at_hoga.pl (Adam
Kułagowski) napisał(-a):

> Nie bo jak napisalem nie lubie cenczury od osobistych animozji sa KFy

To poproś innych -- nie wysuną.

> Mysl czasami zanim cos napiszesz.

Ja myślę, dlatego wspawiam znaki przestankowe. Ty mógłbyś to robić
przynajmniej przy czytaniu.

> To pierwszy bym pomogl expertowi to obejsc - metod jest wiele, damrowych
> kont rowniez. A serwera PW nie zcanceluja.

1. Korzysta z niego mało osób.
2. Rozumiem, że gdy kogoś gdzieś nie chcą, to za wszelką cenę będziesz
chciał mu pomóc. Hierarchia pl.* należy do jednego człowieka -- nie
Twoja sprawa co z nią robi. Jeżeli Ci nie odpowiada, to się wynieś lub
stwórz własną hierarchię.