Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 20:06:42 MET DST

Radosław Popławski, napisał(a):

> To poproś innych -- nie wysuną.

Klpoty z logika ? Skoro ja nie lubie cenzury to czemu mam prosic innych
aby ja wprowadzili.

> 1. Korzysta z niego mało osób.

miona (elektrona) ? Jakies 1000-3000, potem dochodza serwery darmowe z
shellem typu free.net.pl itp.

> 2. Rozumiem, że gdy kogoś gdzieś nie chcą, to za wszelką cenę będziesz
> chciał mu pomóc. Hierarchia pl.* należy do jednego człowieka -- nie
> Twoja sprawa co z nią robi. Jeżeli Ci nie odpowiada, to się wynieś lub
> stwórz własną hierarchię.

Sa metody do ignorowania tejze osoby - wytlumacz ze skoro tak nikt og na
tej grupie nie chce to czemu wciaz mu odpowiadaja ?

Niech ten czlowiek trzyma sie zasad ktore stworzyl. Do zmiany statusu
grupy jest wymagane RFD. a na USENET.pl wciaz nie widze zeby ta grupa
miala jakikolwiek stasow moderowany.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
A program without bugs is obsolete.