Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 22:37:09 MET DST

Radosław Popławski, napisał(a):

> To wysuń.

Nie bo jak napisalem nie lubie cenczury od osobistych animozji sa KFy

> Ja też nie. Wystarczy cancelować Experta. :P

Mysl czasami zanim cos napiszesz.

> Hierarchnią pl.* zarządza jeden człowiek i jeżeli tak zadecyduje
> (oby!), to możesz albo to zaakceptować, albo się wynieść.

To pierwszy bym pomogl expertowi to obejsc - metod jest wiele, damrowych
kont rowniez. A serwera PW nie zcanceluja.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Cleanliness is next to clean-limbed, in the dictionary.