Rozmawiałem z dyrektorem NASK

Autor: Artur (artur_at_jasien.net)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 20:14:11 MET DST

O to, ze inni tez mogą. Co zas do chamstwa jako takiego to proponowalbym
się zajac krzewieniem kultury na wlasnym podworku. Na przykład zaczalbym
od "panienek", które odpowiadaja na telefoniczne zapytania w dziale
rejestracji domen.
No chyba, ze jest to "company standard"... Wówczas nie mam wiecej pytan
ani sugestii.

A.